Alla hatar måndagar, men älskar Elin

Elin ville att jag skulle blogga. Jag har egentligen inget att berätta, men Elin tyckte att jag skulle blogga om henne, så nu får jag väl göra det.


Idag träffade jag Elin vid skåpen. Vi gick till fransklektionen hand i hand. Eftersom vi var lite sena (okej, vi var där fem minuter innan vi började, men jag brukar vara där tjugo minuter innan.. xD) hann jag inte gå på toaletten. Så jag fick hålla mig HELA lektionen. Jag och Elin försökte översätta meningarna vi skulle göra, men det var ju FRANSKA klockan TIO på morgonen - så vi orkade helt enkelt inte! Fick tillbaka våra franskprov och det gick ju... inte så bra..! Åååh. Jag hatar franska!


Sen gick vi (jag och Elin) ner till filmsalen (med en kort avstickare till toaletten - såklaaart *rodnar*) och gjorde vi EU-quiz. Både jag och Elin fick alla rätt två gånger. (Cajsa ska vi inte ens snacka om, den jäveln! x/)

Vi fick gå lite tidigare eftersom vi ska stanna kvar efter skolan imorgon och göra den EU-tävlingen i aulan (*mutter*) så vi gick till matsalen och tröståt kycklinggryta (fast egentligen tyckte inte Elin att det var good enough att tröstäta..) och sen gick vi ut. Utan jacka. Alla sa att jag var blå (vilket jag tvivlar på eftersom jag alltid är röd.. då blir jag ju.. lila? -.-), men jag tyckte inte alls att det var kallt. The spring is here! 8D

Olivia & Elin köpa Harry Potter-kort, Cajsa köpte choklad och marsipan och själv tjänade jag 200kr på lunchen så jag tror att alla var nöjda. (?)


Sen hade vi historia. Finns inte så mycket att säga. Jag och Elin satt mest och kladdade på mitt papper för vi var så trötta och deppiga..


Men nu till nåt intressantare än min och Elins dag..

På fredag är det äntligen dags för Robin & Batra i Landskrona. Tur att Cajsa - som är lite ordentlig - ska hänga med och hålla reda på mig och Elin. Cajsa har planerat allt in i minsta detalj. Minut för minut, nästan..

Vi ska först handla godis på Jättekul, sen hem till mig och äta (förmodligen blir det chipslassange :D) och sen kör mamma oss till Landskrona. När vi har sett Robin & Batra hämtar Cajsas pappa oss och sen sover vi (= Cajsa) över hos Cajsa. Fast jag och Elin kanske väcker Cajsa, för säkerhetsskull liksom. Så att hon inte missar något! ;)


Och om några veckor (måste verkligen kolla upp datum och fixa biljetter!) ska vi gå på inspelningen av "Grillad". När Dregen ska vara med såklart. *dreglar*


Jag längtar till allt det.

Och efter Elin. ;D :*



Elin och... Måns.. -.-'

Kommentarer
CJ

HAhahahah, loooove it xD

Och jag har faktiskt planerat varje sekund på fredag. Så det så -.-

2009-03-16 @ 17:59:46
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Anonym

HAHAHA jag älskar våra avstickare på toaletten ;)<3



du är fan bäst vet du det? ÄLSKAR DIG<333



FRIDAY I'M IN LOVE!

2009-03-16 @ 18:16:25
Olivia

Shiet. Det var MÅNGA Elin det :D



Konstigt inlägg XD

Jag måste ta reda på vad det där "Grillad" är...

2009-03-16 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0