Tisdag

Satan vad trött jag är, det är helt galet. ;o
Ska nog snart gå och lägga mig.. (=sover nog runt tolv)

Eftersom jag inte har några läxor kvar nu (förutom datorkunskapen till fredag som jag inte tänker öva på ;p) så passade jag på att spendera lite tid med Filippa (som klagar på att jag aldrig har tid med henne längre - tydligen räknas inte dom två timmar som vi i snitt umgås varje dag?).
Först spelade vi kort och sen bakade vi chokladbollar för att jag skulle bli lite piggare. Så nu tvångsmatar hon mig. Bara för att liksom? xD

Dagen på Ven var väl ingen höjdare, precis som jag misstänkte. Men ja, det var väl helt okej. Man fick ju iallafall mat..! ;)

Förövrigt måste jag bara säga att jag fortfarande inte har hunnit ikapp alla som lagt ut bilder på bilddagboken sen jag var i London.. Fattar inte hur folk orkar. Jag orkar inte. xD

Iih, nu måste jag smörja in mina armar. Burn, baby, burn! (8)

Kommentarer
Marina

Vi har inget liv vet du väl? det är ju därför vi spenderar våran tid med att lägga upp helt onödiga bilder på bdb, det är som ett patetiskt skrik efter uppmärksamhet så vi för en liten stund kan känna oss älskade.

:D Men jag väntar så du MÅSTE börja ladda upp! (och skriva liiite mer än bara London ;D) '

Vi/jag måste beställa biljetter idag!

<3

2009-06-03 @ 07:23:34
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Eli

DISCO INFERNO!!!

2009-06-03 @ 17:09:14
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0