Skolavslutning 2009

Det är sommarlov. Jag har inte fattat det än. Lär väl fatta det när halva lovet har gått.. Lagom tills att jag har kommit över mina betyg alltså. (Jag har gått 1/3 av min gymnasietid redan. Det är helt sjuk!)


Imorse samlades alla (återstående) SP-elever (+ några få från BP som inte skolkade?) i aulan. Sen gick vi till John-klassrummet och fikade med klassen. Tog bild, Johan & Anette fick present (som Anette blev läskigt glad över!) och sen slutade vi.


Det öste ner ute så jag stack hem direkt, men kom på att jag glömt nycklar så jag fick sticka ner till Fågel. Det var längesen jag var där. Träffade en massa gamla lärare. Filippa var fin, som alltid. :'D (Jag kan inte låta bli att bli så sjukt stolt. Över att hon är min syster!)

Sen gick vi hem. Hade precis somnat - eftersom jag sov så jävla illa inatt - när Matilda kom. Vi drack te och snackade i några timmar. Sen skjutsade mamma oss in till stan. Vi skildes åt och jag gick bort mot Italia. Där utanför träffade jag Elin, Cajsa & Olivia. Vi gick in och åt och hade det trevligt. 1,5 timme senare kände vi att vi bara tog upp plats så vi förflyttade oss till BK (där jag äntligen fick gå på toaletten!!!) och hade det trevligt där istället.


Jaja, nu är jag iallafall hemma igen.


Okej, här kommer min lista på saker jag speciellt kommer ihåg från läsåret:

  • Första skoldagen
  • "De e ju litta mycke gnäll åsse"
  • Första terminen som var ett helvete och jag övervägde att hoppa av/byta program
  • När jag, Elin & Cajsa gjorde vårt reportage + intervjuer
  • När jag & Elin sov över hos Cajsa första gången
  • Robin & Batra ("Hon dör fan aldrig!")
  • Min & Elins battle på historian
  • När Cajsa kallade mig "emotransa"
  • När Elin sa att min frisyr var ful
  • När jag träffade Ulla på JCS-grejen
  • "Vad är Barack Obama?"
  • Spykenmassakern
  • Dagen jag & Elin var ensamma i skolan
  • Min, Elins & Cajsas sexii family
  • Spyxens bästa städerska: Kvast-Hilda
  • Jag fyllde 17 år och Elin, Cajsa & Olivia var snälla
  • Dagen (1 april) då jag hade byxor på mig i skolan
  • Emil Jensen-kvällen
  • "Två måsar"-samhällslektionen
  • När Elin & Cajsa insåg att Moto Boy suger - då kände jag att det var äkta vänskap!
  • Den enda fredagen Rahls lektioner var inställda :')
  • När Elin hade alla rätt på geografiprovet
  • När jag kom tillbaka till skolan efter London

       Och tusen saker till som jag inte orkar skriva nu.. ;p



Okej, jag inser nu att det mesta handlar mer om Elin & Cajsa än om Spyken.. Men Elin & Cajsa bor ju där, så dom räknas dit. ;D


Well, oh well. Jag velar mellan sängen och Vänner just nu.

Imorgon händer absolut ingenting. Hoppas vädret är lite bättre.


Ha ett fint sommarlov people, det ska jag! :D


Kommentarer
Cj

DU ÄR SÖTAST! ÄLSKAR DEJ :*



(Och jag är fortfarande vaken?! :O)

2009-06-12 @ 23:32:44
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Eli

HAHAAH DU ÄR BÄST!!



nu måste jag ju göra en lista xD

2009-06-13 @ 10:15:16
Amanda

Är du inte nöjd över betygen?

Det går verkligen inte att inse att sommarlovet är här, helt galet!



Men NEJ! Att du inte gillar moto är en sak, men nu försöker du vinna över fler på din sida, det är inte okej!!!

2009-06-13 @ 11:38:38
URL: http://stayreal.blogg.se/
Olivia

Jag är ganska nyfiken på vad "De e ju litta mycke gnäll åsse" innebär XD

2009-06-13 @ 18:28:07
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Olivia

Jag var sjuk den gangen. Jag skriver pa ett malaysiskt skrivbord. Det suger.

2009-06-13 @ 22:07:53
Marina

Woho! äntligen sommarlov!

jag gillar dock inte din nya räknare, jag kommer bli helt deprimerad när jag kollar din blogg i slutet av lovet.

och med slutet menar jag när det är 1½ månad kvar x]

2009-06-14 @ 09:18:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Anna

:D

2009-06-23 @ 22:11:45
URL: http://annamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0