Tisdag

Väldigt chill skoldag. En lektion bara. Med en - om möjligt - ännu virrigare Ulla än vanligt. xD Vi skulle räkna matte, men det blev väl inte så mycket med det.. ;p
Sen stack jag hem och sov en timme innan pappa kom hem.
Vid halv fyra tog jag bussen till stationen. Där stod en man som var väldigt pratglad. Och Polhemselever med vita hattar & visselpipor.
Jag tog tåget till Malmö där det öste ner. Och blåste. Jag älskar den kombinationen.. -.-'

I Malmö träffade jag mamma. Vi var på Shango och köpte två kjolar. Äntligen har jag något att ha på mig på skolavslutningen. Sen gick vi till Shock och köpte hårfärg. Och efter en kort chokladpaus gick vi till Lindex och köpte eyeliner som matchar kjolen jag ska ha på fredag.

Och appropå matchning & kläder.. Idag var jag lite rosa. Och inte alls röd. Det gillas, faktiskt.

Emobild :D (H) (Och ja, jag vet att min näsa tar upp typ halva bilden. Deal with it!)

Nu ska jag och mamma laga hamburgare. Hej då! :D

Kommentarer
Olivia

Virrigare Ulla går väl inte? :O

Allt hon pratar om är hur man inte ska skicka vidare kedjebrev -.-' suck



Och jag ÄLSKAR ditt hår! Det var inget fel på det röda, men nu behöver du inte dissa några färger alls. Allt går med svart.

Och, och, och übersöt bild. Scarfsen är västa cool-grejen.



Jag får spana in dig imorgon.

2009-06-09 @ 18:58:09
Marina

du är så sööt!!

jag saknar dig din sockertopp!

:*

2009-06-09 @ 21:00:34
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
CJ

SNYGGINGEN <3

2009-06-10 @ 12:01:15
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0