Sommarlov / IKEA

I måndags var jag som sagt ute på en morgonpromenad. Stannade en stund och vilade i Stadsparken. Då kom massa pensionärer. Dom hade en träff där. Spelade boule och var sociala. Min favorit blev en virrig man som hette Nisse. Han kom aldrig ihåg någons namn, men ville hela tiden imponera på tanterna med sitt fina måttband som han stolt bar runt halsen. :*

Idag var jag, mamma, Filippa och Donna på IKEA. Vi kollade lite grejer till Filippas rum och så. Jag hade inget bättre för mig, därför hängde jag med.
När vi var klara där åkte vi till Zoogiganten och handlade grejer till Salo. Fåglarna blev helt vilda när jag gick in där och visslade - helt galet! Filippa sprang t.o.m ut därifrån för att hon blev så rädd. Sen skulle jag visa mamma, men när hon visslade blev alla tysta. Hon måste ha nån magisk fågelvissling eller något..
Åkte till Media Markt också. Och Kvantum. Kul dag. Ehm.

(Btw, mördaren i Morden i Midsomer ikväll snackade fin engelska. Jag hade lätt kunnat ta honom ändå..! ;$)

Kommentarer
Anonym

svar: jag är lika knäpp själv och matchar naglar med kläder osv! Exprimenterar och grejar, den rosavita idén är jag ganska nöjd med :)

ang. helsingborg, jag vill åka dit! fast det är ju numererade platser, så även om man träffar flera där kanske man inte har sån tur att hamna bredvid någon angelhead... :/ sen är den långa resan dit inte så lockande att spendera själv. jag jobbar på det :D så kanske vi ses där, i Olas loge eller ngt :)

2009-06-25 @ 22:57:51
Olivia

Gamlingar kan vara så söta. Men så kan de också vara lika ondsekfulla som småbarn... ;)

2009-06-27 @ 03:06:58
URL: http://cousincocaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0