Sommarlov: Dag 6

Igår var det midsommarafton. Fast jag hade mest englandsfeeling. Det öste ner ute och jag satt inne och kollade på Sky News och drack te & Orangina hela dagen - kan det blir mer England? ;D

Dessutom gick jag runt i nattlinne hela dagen (vilket Filippa inte upptäckte förrän mamma påpekade det på kvällen - så medveten är hon..!).
Därför var det kanske tur att vi var och fikade hos farmor & farfar idag. Så att jag äntligen duschade menar jag..

På måndag ska jag få min tand. Är det inte unbelievable?
Och på tisdag blir det nog IKEA & sen en fika hos morfar. :)

Förresten så är jag irriterad på mina söndagsbloggare. Alltså dom som bara uppdaterar sin blogg varje söndag. För ingen av dom har uppdaterat! (Och ja, jag vet, det har varit söndag i mindre än en halvtimme, but still..)

Så mycket hade jag att berätta..
Och nu ska jag dricka te.

Kommentarer
CJ

Hahahaha, dem kanske sover? Som NORMALA människor? (a)



Hur är läget? Vi har inte pratat på ett tag nu. Hoppas alt är bra med dej! :*



Nu drar jag till hamnen, jiiiiiiho!



(Och ja, det är väl såhär vi kommer hålla kontakten? Via våra bloggar. Sorgligt men sant x'D)

2009-06-21 @ 08:05:35
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
M a t i l d a - allt och ingenting♣

vad ska du få för tand?:P

följ min blogg med bloglovin ? (:

2009-06-22 @ 03:05:51
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0