Sommarlov: Dag 3 / Piers viker ut sig

(Okej eftersom det inte gick att publicera detta innan försöker jag nu igen:)


Nu har Evelina också åkt. Och Jojja åker vilken dag som helst.
Det betyder att inte ens någon rolig är inne och roar mig på msn..! ;o


Dessutom jobbar båda mina föräldrar. Och Filippa är ute med sina kompisar hela dagarna också, vilket betyder att jag är helt själv.


Det bästa som hänt so far är detta:


Det är min bakgrundsbild på datorn right now.

Synd bara att det inte är hans riktiga kropp.. ;D

(Och det är tillfällen som det här som jag saknar Elin extra mycket..! :'/)


Här är ett "Making of"-klipp:
 
"I know what you're thinking: Hard to improve on the face.." xD :*

(Det roliga är också att om ni går in på YouTube så har folk tagit klippet jätteseriöst och kommenterat en massa.. äh, whatever. Dom har tagit det seriöst iallafall! x'D)


Well, oh well. Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta nu, men eftersom det inte händer något kul har jag inget att skriva om. Dessutom har ju hälften av mina läsare åkt iväg nu.


Nu ska jag.. göra något annat.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
V

men jag finns ju på msn ;D

2009-06-17 @ 21:19:42
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0