Sommarlov: Dag 1

Jag känner mig ensam..
Matilda är i Barcelona.
Elin är i Kroatien.
Cajsa är busy med sitt sommarjobb.
Marina är inte hemma.
T.o.m. Olivia har övergett mig nu för att åka till Malaga. Great.


Jag vet inte vad jag ska göra med all ledig tid jag har nu..

Idag har jag städat min toalett, lagat mat, mailat Malmöfestivalen och varit ute och tränat med Filippa. Jag har fan snart lika dålig kondition som hon har, det är ju hemskt! oO Det måste verkligen bli ändring på det i sommar. Mitt nya liv har ju börjat idag. Och jag har klarat det väldigt bra hittills. (aa)

Nä, nu ska jag duscha och sen fortsätta storstäda mitt rum.
Det måste vara klart 27:e för då kommer Jojja hit! :'D


Kommentarer
Marina

HONEY, I'M HOME!! :D

2009-06-18 @ 23:10:05
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0