Onsdag

Lagom kul dag.
Redovisning & Cajsa var bakis. ;p
Dessutom fick jag dåligt betyg i matte.
Det enda som gör mig lite glad är glittret runt mina ögon.
Och att jag aldrig mer behöver ha franska.
Och att det bara är ett år till med idrott - sen slipper jag det!

Imorgon är vi lediga. Och på fredag är det avslutning.

Jag *luktar på Filippas gosedjur*: Usch, är det ens lagligt att lukta så illa?
Filippa *helt oberörd*: Du gör ju det?
Det känns så skönt att vara hemma. Där det äntligen finns folk som kan dissa en lite. Det är något helt annat än Elin & Cajsas tappra försök. (ily <3 ;D)

Kommentarer
Anonym

Hahaha, älskar Filippa <3



And wly2, även om det inte märks sååå mycket ibland ;-). Och du! Skit i Ulla! Nya tag i 2:an, alright?



Ses imorron! Nu ska jag spela the sims 3 heeeela dagen :D



Puss & Kram <3

2009-06-11 @ 09:04:19
CJ

(Det var jag) xD

2009-06-11 @ 09:27:35
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Amanda

Ska verkligen bli gött med lite sommarlov nu :D

Håller med dig om idrotten, ett enda jäkla år kvar nu!

2009-06-11 @ 16:05:06
URL: http://stayreal.blogg.se/
Eli

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH XD

Filippa äger dig!! xD

2009-06-13 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0