Måndag / Ööööh, könshår!!!

Gud vilken hemsk dag. E och C har varit jättetaskiga hela dagen.. Det började med att dom ignorerade mig helt när jag kom. (Jag har ingen aning om vad jag har gjort?!) Sen när jag skulle göra prov väntade dom inte på mig.. Så fort dom fick chansen sprang dom och åt. Och sen skyndade dom sig iväg så att jag fick sitta själv.. :'/
På historian slog E mig på min brända arm heeela tiden och sen drack hon upp mitt vatten som jag hade för att svalka min bränna.. Och C sa att min näsa var stor och röd och då ville E döpa om mig till "STORNÄSAN" på sin mobil. ;o Och sen, bara för det, fick jag ett sms från C där hon skrev att jag var äcklig!!!
Och om jag nu vill vara en emotransa så kan dom väl för fan respektera det!?!?!!

(Anledningen till att jag skriver "E" och "C" är för att ingen ska fatta vem jag menar..)


Vi kollade på "Extra" på franska. Det är så sorgligt, för så fort jag hör Sam prata engelska känns det iallafall inte som att jag är död. Då känns det som att det finns något ljus där i slutet av tunneln.. ;p
Samhällsprovet gick väl helt okej. Jaja. Får väl skylla mig själv, I guess.

Måste sitta hela kvällen med historian.
Och imorgon blir det engelska för hela slanten.
Sen är det I N G E N T I N G kvar! :'')

Nu ska jag fortsätta läsa underhållande texter om Jönköping. x''D

Kommentarer
Eli

hum.. undra vem E kan vara :O





haha jaa Extra är väldigt roligt men man fattar ingenting!! Sam är vårt ljussken!<33

2009-06-01 @ 18:19:55
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se
CJ

Undrar vem C. kan vara.. xD

2009-06-01 @ 19:47:53
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0