Lomma (avec Elin & Cajsa)

                              Filippa: Var är Sanna? 
                              Mamma: Ute med sina kompisar. 
                              Filippa: Har hon ens några?


Igår kväll (natt enligt Cajsa..) kom Elin äntligen hem. Jag har saknat henne så galet mycket. Därför kändes det som att vi var tvungna att ses direkt, så idag gick jag upp extra tidigt (alltså 11) och fixade till mig och sen stack jag till stan. Det blåste rätt mycket (vilket gjorde att mitt hår blev extra lockigt - korkskruvslockigt! ><) och när gick förbi två killar blåste min kjol upp. Längesen jag hörde så mycket tjoande..! ;)


Iallafall. Träffade Elin i stan. Hon var brun och snygg. Vi tog bussen till Lomma (och busschauffören älskade mig?). På vägen dit insåg vi att ingen av oss hade tagit med någon karta. (Jag vet - det är extremt pinsamt att behöva en karta i Lomma!) När vi kom fram kände jag iallafall igen mig och så hittade vi till sist till hamnen. Vi ringde Cajsa och hon kom och mötte oss. Först trodde jag att det var en pensionär som kom cyklande mot oss med en sån gul väst, men jag insåg att det var Cajsa när hon började vinka som en galning.


Vi hängde med för att vinka av hennes pappa och sen fick vi träffa hennes farfar. 

Där nån gång blev jag och Elin ihop. Jag vet att det kom lite plötsligt, men det kändes bara så rätt där och då. ;)


Efter det stack vi till nån kiosk (Lommas hetaste "hängställe"?) och köpte glass. Jag tvingades sitta i solen för att jag är så blek och behöver det mest. (Tydligen blev det en väldigt stor del av skämten den eftermiddagen? Det och att jag inte har några vänner.. Sa jag förresten hur mycket jag saknat dom, ehe? -.-)

Cajsa gjorde även reklam för cola:

Vi fick även presenter av Elin från Kroatien. Hon är så söt. :*

Sen var Cajsa tvungen att dra med oss till nån lekplats. Jag och Elin lekte Titanic, men eftersom jag inte litade på henne gick det inte så bra.



Sen fick jag och Elin ta bussen hem till Cajsa och där väntade hon på oss medan hon lyssnade på en våldtäkt. (!?)

Hemma hos Cajsa spelade vi Monopol (vet inte riktigt vem som vann - inte Cajsa iallafall!), fast Elin tjatade bara om Skip-bo hela tiden..!


På kvällen åt vi tacos och tårta och kollade på slutet av fotbollen (som England vann, hjärta, hjärta, hjärta!!!) och sen spelade vi kubb. Ja, sen var det ju typ natt för Cajsas del så jag och Elin tog bussen till Bjärred  (GRATIS!) där det fanns en massa typiska Bjärredbor (inte för att vi har några fördomar, meeen..) och sen vidare till Lund. Vi satt och snackade på stationen tills hennes buss kom och sen gick jag hem.


Underbar dag (fast det ska bli skönt att inte behöva träffa Cajsa på en vecka nu!!!! xD), mest tack vare alla internskämt. Känns fail att skriva det på sin blogg så det får nog räcka här.

Nu ska jag fixa till mig och sen sova tror jag.

Jojja kommer imorgon! :D


Kommentarer
Olivia

Shit, när jag såg första bilden var min tanke "Cajsa på gungbrädan och... någon okänd"

Känner inte ens igen min bejbi. Jag skäms.

2009-06-27 @ 03:14:39
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Olivia

Föresten så älskar jag bilden där Cajsa ser knäpp ut :D

2009-06-27 @ 13:43:53
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Eli

HAHA awsomes dagen ever!<33

Jag måste fan skriva lite i min blogg också... palla...

SAKNAR DIG<33



Bra olivia, tack för att du känner igen mig xD<3

2009-07-01 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0