Helgen

I fredagskväll blev det varken Vänner eller sängen. Jag gick in till pappa i vardagsrummet och vi lyssnade på musik. Han spelade typ alla "gamla godingar" och låtar han gillar. (Viket gjorde mig lite förvånad när han sökte på KSMB och ännu mer när han sen sökte på Stockholms Negrar! x'D) Han berättade om när han såg Stevie Wonder live. Och var väldigt impad över hur bred musiksmak jag har. (Ööh, tidigt?! xD)

Igår städade jag mitt rum. Och strök två stora IKEA-kassar med tvätt. :)
Det var väl det jag gjorde..

Nu ska jag snart göra mig i ordning för jag och mamma ska snart åka till Nova och sen Media Markt och sist in till stan.

Imorgon börjar sommarlovet "på riktigt".


Kommentarer
Olivia

Ja, de här dagarna räknas inte. Jag har inte gjort något vettigt alls.

Kul att stryka tvätt? XD

2009-06-14 @ 15:29:40
CJ

Håller med Olivia. förutom jobbat så har kag verkligen inte gjort någonting vettigt alls! (Vilket känns oerhört jobbigt! xD)



2009-06-14 @ 17:14:01
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0