Cajsa (nästan) 17år

Eftersom Cajsa fyller år på sommarlovet och dessutom jobbar i princip hela (förutom en vecka, men då ska hon bara spela en massa sims?) bestämde vi oss för att fira henne innan.

Igår skjutsade pappa mig till the city of GBs. Elin bor där, men hon måste nog vara en GB light. ;]

Elin lagade maten medan jag och Olivia bakade kladdkaka. (Kände att jag hjälpte till väldigt mycket..)



Cajsa kom lite efter sex och då åt vi tacos och snackade. Sen körde Elin och Cajsa diggiloo medan jag och Olivia fixade tårtan med en massa små gubbar. :)




När dom var klara var det dags för tårta och presenter. Hon blev jätteglad för allting.















Sen avslutades kvällen framför TVn.


Oj, nu måste jag fixa till mig för om en liten stund ska jag och Filippa hämta våra biljetter. Vi ska se "Coraline" på bio. Ska bli jättekul! :)

När jag kommer hem kommer Matilda hit. Ska också bli askul. Vi har ju inte träffats sen jag kom hem från London! :'o


Hej då! :*


Kommentarer
C

2009-06-08 @ 10:29:37
CJ

Hehe, woops xD



TACK FÖR ALLT! Jag blev verkligen jätteglad föra allt! :*

Ni är underbarast!

2009-06-08 @ 10:30:34
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Eli

Kvällen var bästaste!<33



ååh tack för att du tycker att jag är en GB light ;)<3

2009-06-08 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0