PLÖTSLIGT HÄNDER DET

(Och nu sitter Marina och ler åt rubriken.. xD)

Ni kanske har hört ryktena? Eller fått ett sms. It's all true - jag är inte tandlös längre!

Okej, kort vad som hände:
Jag hade tid hos tandläkaren 10.30.
Först fick jag prova tanden för att se att det var rätt färg och storlek. Sen tryckte dom på den och jag fick sitta och bita i en massa bomullsbitar en stund.
Sen "snyggade" han till runt om och så och sen tog han en massa bilder till någon dokumentation (tror det var bilder att visa andra patienter?) eftersom det blev så bra. Efter det var allt klart.
Det sista han sa innan han stack var: "Ha ett bra sommarlov, i den mån du kan!"
Huh, vad menade han med det? Haha x/


(Jag tycker det ser rätt verkligt ut - vad tycker ni?)

Många frågar hur det känns. Sjukt konstigt känns det. Känner mig lite som häxan i "En häxa i familjen". Ni vet, när man får se "barnätartanden". (Känns som att jag har en sån tand..) Det känns som att fejktanden är mycket större än alla andra tänder och att den sticker ut.
På vägen hem stötte en kille på mig. Det kändes som att han bara stirrade på min tand hela tiden..
Det gjorde han givetvis inte. Och tanden sticker inte ut. Det är bara så ovant.
Därför kommer jag återkomma om 10 dagar (när jag äntligen har lärt mig bita?) och berättar hur det känns då.


(Och yes, nu kan alla fira. Jag kommer inte lägga upp fler äckliga tandbilder här. Yeay!)


Kommentarer
Olivia

Grattis till din icke-tandlöshet. Det borde nästan firas?

Gjorde det ont?

2009-07-04 @ 00:32:26
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Eli

haha så fiiint:D

ser helt verklig ut:D

ja firas borde det!

En Sanna-är-inte-tandlös-längre-kväll! :D

2009-07-04 @ 01:44:06
Rosa

grattis då :) höhö, ser verkligen äkta ut, fiint :) hade du inte skrivit att du satt dit en ny tand så hade jag inte fattat att det inte är en riktig :) eftersom att jag inte läst din blogg så länge typ :p :/

2009-07-04 @ 21:42:42
URL: http://enrosagnu.blogg.se/
CJ

Jag är på firandet!



Det blev ju super-duper-mega-bra!!! Grattis!!!!!!!!!!!!! :*

2009-07-05 @ 10:44:02
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Marina

Urk! Den ser ut som den är gjord av gummi och tandkräm.

skoja!

Det ser ju asbra ut! :D Nu är du ju om möjligt mycket snyggare än innan! ;) Och detta måste såklart firas samtidigt som "We're free-dagen" Hahah. TOPPEN!

Snart träffas vi! :D

Och hahah, du hade fel. jag log inte åt rubriken. jag brast ut i skratt xD (jag är fortfarande hyper sen igår)

puss!

2009-07-05 @ 14:56:04
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0