Matilda

God morgon!


Jag sitter och äter godis till frukost. Har varit väldigt nyttig det senaste dygnet känner jag..

Igår gick jag en runda på stan. Hittade en fin vit- och svartrandig tröja på H&M för 99:-. Då blev jag glad och slog till.


Efter att ha kollat runt tog jag bussen till Kvantum och köpte godis och hämtade ut mitt paket som kommit på posten. Ah, jag blev ännu gladare. :)

Sen åkte jag hem. Inger & Oskar var här.


Vid sju skjutsade mamma mig till Matilda. Vi snackade lite och hon berättade att hon kommit in på natur på Katte. Weheeey! :D Det firade vi med bigarråer. Och hon fick en intagningspresent av mig. ;$


Sen tog vi hennes moppe och åkte in till stan. Det var lite trevligt. Vi flög fram. Och hon var säkrare än jag är när jag ska skjutsa folk - vilket alla var väldigt tacksamma över!

I stan hyrde vi "The Host". Se inte den. Den var dålig. Och konstig. Jag fattade lite, Matilda fattade inget. (Typ som det brukar vara då? ;D) Och så åt vi godis.


Efter filmen var Matilda tvungen att packa och det var rätt obvious att hon behövde hjälp. Så jag ritade ett klädschema åt henne! :D (Såklart?)

Mitt uppe i packandet insåg vi att det skulle ta lång tid att göra henne i ordning. Så vi bestämde att jag skulle sova över där.


Till sist hade vi packat klart och allt. Då kollade vi i skolkataloger och åt mer godis och bigarråer. Matilda somnade. Jag slökollade på TV och vid fem väckte jag henne för att hon skulle åka iväg. Sen gick jag hem.


Nä, nu ska jag sätta på lite Vänner och städa.

Hejdå!


Kommentarer
Olivia

Vad är bigarråer? :O

Jag har sett en bit på The Host, men sen blev jag så sur XD Det är den med det enorma monstret som kommer upp ur vattnet?

2009-07-15 @ 12:57:42
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Mandy

hahahhhahah "vad är bigarråer?"

Olivia :*

2009-07-17 @ 11:15:47
Marina

Nåågon här är kass på att kommenteeeraaa! enormt gnällig röst, men samtidigt, lite upprörd xD

ja, jag har extremt äckligt tråkigt!

2009-07-17 @ 22:52:09
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0