Måndag

Jag är hemma igen. Egentligen har jag varit hemma sen i lördagskväll, men jag har inte orkat blogga sen dess. Har mest sovit. Och träffat Matilda. Igår träffade jag henne. Vi snackade och kollade på film. Trevligt.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Druckit te och skrivit. Fick ett sms från mamma som undrade om hon skulle köpa något mer än frimärken idag. Jag: "Yes, en liten present till mig kanske? :)". Så när hon kom hem hade hon med sig en kjol från Shock. Min mamma är bäst. :*

Nu sitter jag bara och väntar på mat. Är helt sjukt hungrig. Har inte ätit något sen igår..

Kommentarer
Eli

haha, din mamma är bäst :D



och hur lyckas du med att inte äta något på en hel dag?



JAG SAKNAR DIG<333

2009-07-27 @ 19:11:27
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
CJ

Hahah, älskar din mamma?



Längtar dock tills jag får träffa dej igen så du får lite mat i dig, mohaha.



Puss :*

2009-08-01 @ 18:09:54
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0