Tisdag

Nu sitter jag och Cajsa i min säng. Sorgligt nog sitter vi och chattar istället för att prata med varandra. (Snacka om datorberoende va?) Om Cajsa mot förmodan vill säga nåt till mig skriver hon det på sin "mac-speaker" och så säger datorn det hon skrivit!
Vi ska snart in till stan och äta på McDonalds och sen se Twilight som i princip är det enda Cajsa snackar om nuförtiden! xD Men det ska bli jättekul. Elin är så sviiiikare och ligger hellre hemma. Jag och Cajsa är lite blöta i ögat bara för det! :'o

Men nu måste jag sluta. Skriver förmodligen mer ikväll. Kort om filmen och kanske om dagen som varit brabrabra.
Tillsist: Bara så att alla vet så går Cajsa in på Fronter när hon inte har något annat att göra! x'D DET ÄR SÅÅÅ TYPISKT HENNE!


Kommentarer
Anonym

HAHA ni är så mobbade xD och jag är SJUK!!!! så jag kan inte.. men bra att ni gråter :D

2009-01-29 @ 22:41:22
CJ

Hahah, ni två är för goa (:

2009-01-30 @ 09:59:15
URL: http://www.laget.se/HKAF9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0