Torsdag

Har 3 timmars håla nu. Elin "jobbar" på vårt reportage och Cajsa har tyska. Vi ska göra reportaget nu (har 30 minuter på oss..) och i eftermiddag när det är en ny håltimme ska vi göra vår redovisning. Innan vi ska gå runt och kolla på alla IV-val. Och sen hem! :)
Imorgon är det dags för The Guild. Om jag nu kommer in.. Hoppas verkligen det! xD

Nu ska jag skriva på min historia. Fan vad segt allt känns. Dessutom har jag inte ätit idag eftersom jag vaknade lite sent. Och som alla andra tjejer i tonåren sminkar jag mig hellre än äter frukost.

Nu kom Cajsa.

Kommentarer
V

Åhh! ska du på the guild?? :D vad roligt! :D

2009-01-16 @ 14:32:01
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0