Tisdag

Nu har jag suttit med bilden i nästan två timmar så nu ger jag upp. (Bild kan dö.)

(Ja, det är ett självporträtt för alla som inte ser. Tyvärr.)
Jag vet att jag inte är nån konstnär. Snarare motsatsen. Men jag ORKAR inte fixa mer ikväll. Har en jävligt ljus fläck under vänster öga (höger från vårt håll), men jag orkar inte fixa det heller. Inte ikväll i alla fall. Och ingen saga på franska har jag skrivit heller (inlämning: torsdag).

Nu ska jag städa mitt rum (och köket..) & dricka te.

(En vecka kvar. Fast det känns lite bättre efter att jag pratade med Matilda. Hon peppade mig och nu hoppas jag faktiskt att dom borrar fel så att jag får ett hål rakt igenom benet. Say hello to Fröken Sugrör! :'D Jag vet att alla är avundsjuka. Och ännu mer avundsjuka kommer ni bli när jag signerar allas sugrör och kommer in gratis på bio.)

Kommentarer
V

åhhh vilken häftig bild :D

2009-01-14 @ 19:30:46
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
CJ

WOW, satan va cool (H)

2009-01-16 @ 19:59:26
URL: http://www.laget.se/HKAF9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0