Måndag

I morse vaknade jag kl 06.45 av att Filippa höll på att fixa frukost i köket. Och eftersom jag inte var speciellt trött gick jag också upp. Så vi gjorde hamburgare till frukost (som Elin skrattade jättemycket åt av nån konstig anledning? xD) och sen la vi oss i en hög under mitt rosa Barbietäcke i soffan och åt medan vi kollade på Hannah Montana! xD

Sen var hon tvungen att sticka vid 08.00, men jag låg kvar 1,5 timme till innan jag tog bussen till Spyken.


Nya franskläraren verkar bra. Lite synd om henne idag när alla hoppade på henne och började fråga om inlämningen som hon inte hade nån aning om! x)

Och Cajsa har bara nördat Twilight idag. Tråkmåns! ;)


Efter skolan stack jag hem och tog det lugnt. Börjat läsa "Så går en dag ifrån våra liv och kommer aldrig åter" av Jonas Gardell IGEN! xD
Tränade på Gerda också. Snacka om att vara otränad.

Imorgon är det dags. Önska mig lycka till! :O


Kommentarer
CJ

Förlåt (:

2009-01-23 @ 14:09:19
URL: http://www.laget.se/HKAF9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0