Måndag

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har inte hunnit i helgen.
Sov hos Cajsa (lördag-söndag) och pluggade.

Hos Cajsa var det jättemysigt. Pappa skjutsade mig, och som tur kom jag samtidigt som Elin så att jag slapp gå in själv och hälsa på Cajsas läskiga familj. Och det var tur att Cajsa stod och vinkade i dörren, för jag var på väg att gå in genom altanen och Elin var på väg att gå rakt ner i dammen! ;)

Efter ett halvhjärtligt försök att skriva på svenskan hamnade vi i Cajsas säng. (3 stycken på en liten yta blir rätt trångt och mysigt! ;D). Det blev en del skitsnack - såklart! xD (Speciellt när Cajsa är med! ;D)
Cajsas mamma hade lagat jättegod kyckling och såklaart: RUC(C?)OLA!! Och SÅKLART älskade Hedda (Cajsas hund..) mig. (Ingen är förvånad va?) Hon stod på bakbenen och tiggde vid mig heela tiden. Eller höll på med mina fötter. :/ ;)

När vi hade ätit gick vi ner i källaren och kollade på "Vänner". Cajsa fick sitta i mitten för att jag och Elin inte skulle hålla på med kinky stuff, men så fort hon gick upp för att hämta chips & popcorn kastade Elin sig över mig och.. ja. Jag behöver inte berätta mer. I'll just leave the rest to your imagination! ;D

Sen blev det glass med varma hallon och "Anastasia". Jag och Elin kan alla låtar. Och allt dom säger! :D Jag tror Cajsa blev lite trött på oss, men so? We lööööv Anastasia! ;D Och sen satt vi och dregglade över alla tecknade snyggisar. Jag och Cajsa tycker att Esmeralda är snyggast/sexigast av alla, men inte Elin. Hon tyckte Pocahontas. Eller i alla fall vackrast. Tss. (Men hon tycker ju även att Chandler är snygg och det säger ju en del om hennes smak, ehehe?! ;D)

Vid 1 började Cajsa bli trött så vi drog fram sängarna (jag och Elin satte ihop våra sängar såklart! xD) och kollade på.. "Askungen" med riktiga människor tror jag. Eller om det var "Ringaren i Notre Dame"..? xD
Sen somnade vi nog vid  3 eller 4 och vaknade vid 10. Mer "Vänner" och scones och sen var vi tvungna att sticka hem för att p l u g g a! -.-

Och 20 mars blir det Robin & Batra i Landskrona med Elin & Cajsa också. Det ska bli så jävla kul! :D

Kommentarer
CJ

Hahaha, du är för go (:

Jag hade trevligt iaf :D

2009-01-12 @ 16:18:07
URL: http://www.laget.se/HKAF9
Anonym

HAHA fan helgen var bäst!! mys mys i CJ's källare... yummie!

2009-01-12 @ 16:50:02
CJ

Hoppas ni hade mys, för det hade jag <3

2009-01-12 @ 17:25:54
URL: http://www.laget.se/HKAF9
V

hahah och VAD var det för kinky stuff ;D xD

2009-01-13 @ 14:06:16
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0