Fredag

Sitter nere i filmsalen med Cajsa & Elin. Power. (Snark/VG-power! :D)
Cajsa och Elin arbetar. Jag bloggar. Älskar våra grupparbeten! ;D
Uffe snackar väldigt mycket strunt har vi kommit på. 10 sidor strunt.
Jag mår illa. Någon har spytt på toaletten på tredje våningen i D-huset.
Hoppas dom andra vill sluta snart för jag är trött också. Trött och illamående.
Nu vill dom ha hjälp. Suck. Allt ska man behöva göra själv! ;D Och köpa läsk.
(Varför känns det som att detta blogginlägget blir något konstigt och lite osammanhängande. Jaja, jag vet att ni gillar osammanhängande inlägg! :*)
Känns lite som att jag borde hjälpa till nu..

Om en vecka spelar The Guild på KB.
Och på lovet åker jag till Jojja. Puss!

Kommentarer
Cajjan

Hahahah, och nu sitter jag här och kommenterar när DU och Elin jobbar... Elin är duktig?





xoxo

2009-01-09 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0