Torsdag

Imorse när jag vaknade hade jag fått både ett sms och ett mail från mamma. BACKYARD BABIES KOMMER TILL SOMMARROCK! (Lite senare fick jag även ett sms från pappa om detta. Hela min familj är involverad, som vanligt! xD) Sommaren är räddad gott folk! Om The Ark nu bara kunde få tummarna loss och planera in en turné också.. -.-

Ikväll berättade Filippa om rappar-Jens. Så extremt kul att jag nästan kissade på mig! x''D "Tror ni att jag har en chaaans?" xD

Klockan börjar närma sig ett och jag funderar faktiskt redan på att gå och lägga mig. Har varit en lång dag. Orkar inte dra allt.. Men innan jag ska sova blir det i alla fall lite "Life of Brian" och te! :D God natt! :*


Kommentarer
V

tänk om min familj kunde engagera sig så där^^

2009-02-21 @ 18:55:33
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0