Söndag - 5 dagar till lovet



Igår var jag och resten av familjen på Fågels öppet hus. Fick läsa Filippas historia och jävlar vad bra hon skriver. Ni skulle bara veta..! Jag är imponerad.
Sen gympa med evighetsstaffet, kägelboll och nån lek där man skulle byta partner. ;)
Träffade lite gamla lärare. Snackade rätt länge med Johan. Tydligen känner han historie-Johanna.. Sen blev det korv. Och pappa köpte kakor i mängder.
Idag har jag pluggat (fan, borde pluggat mer!) och varit ute och fotat lite.

Imorgon är dags för konserten med Ola på Palladium i Malmö. De ska spela en Arklåt som aldrig spelats live förut. Jag hoppas på "Vendelay". (Snälla, inte "Thorzine Corazon"!)
Och på onsdag är det äntligen dags för Backyard Babies. Jag har längtat i flera månader!
När jag kollar på min nedräknare här intill ser jag också att jag kommer träffa både Therese, Marina OCH Viktoria inom den närmsta månaden. Jaaaa! :D Jag längtar efter dom också. :*

Jaja. Nu ska jag börja plocka ihop mina grejer inför imorgon. Skola i 5 dagar, sen är det lov. Gud vad skönt det ska bli med loooov! :D Puss & godnatt! :*

Kommentarer
V

åh jag längar så tills vi ses :D <3

2009-02-10 @ 21:16:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0