Måndag

Sov inte alls mycket i natt. Bara några timmar. (Och ni vet att om jag tycker att det är lite då är det verkligen lite! ;D) Tur att det var sovmorgon i alla fall. :P (Och förlåt alla som fick sms mitt i natten, I feel bad for you! :*)

Skolan var seg idag. Franskan var seg, samhällen var seg (jag och Elin gjorde inget..) och historian var seg. Ni fattar att dagen var seg va?


Efter skolan gick jag och Cajsa en lite shoppingrunda på stan. Efter att hon smällt halva sitt barnbidrag och jag var 300kr fattigare stack hon till bussen (för hon är latlatlat!) och jag gick bort till biblioteket. Lämnade tillbaka lite skivor (Nirvana and stuff) och lånade lite nya. Hittade en bok av Gardell också som jag inte har läst, men jag får låna den nästa gång. Eller när jag har tid. Böcker som jag borde läsa ligger i högar och bara väntar på att jag ska få lite tid över för att läsa dom. (Och självklart gjorde jag inte det i natt för då var jag för upptagen med att stirra in i väggen i drygt 3 timmar..!)

Sen tog jag en vända om 7eleven och köpte kaffe.


Nyårslöfte: Sluta lägga (alla) pengar på skivor & kaffe.

Antal köpta skivor detta året: 0 (Brabrabra! :D)

Antal köpta kaffe detta året: 3 (Inte bra!)


I alla fall. Sen tog jag mitt kaffe och gick hem från stan med Sex Pistols i öronen. Skönt.
När jag kom hem var jag väldigt pigg (efter en chock av koffein & syre) så jag skrev klart samhällen, men såklart strulade det så jag kunde inte skicka det till Cajsa och Elin..
Sen åt jag, tränade och nu sitter jag här. :)

Ska nog gå och lägga mig om en liten stund. Jag ska bara dricka upp mitt te först. Och nagellacket ska bara torka. I natt när jag inte kunde sova ritade jag upp mina outfits som jag ska ha på mig denna veckan. Och även hur mina naglar ska se ut så att dom matchar. (För er som inte vet så måste mina naglar matcha mina kläder. Tvångstanke..)
Jag vet, jag är en sjuk människa!
God natt! :*


Kommentarer
CJ

Hahah, jag är inte lat!!!!! x'D

2009-02-03 @ 11:42:53
URL: http://cajjan.webblogg.se/
V

uhh...jag gillar inte kaffe xD te ska det vara ;)

2009-02-03 @ 22:16:54
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

åh, dina outfit-teckningar är så fina! och att allt måste matcha. det är underbart!

jag skanar dig <3

2009-02-03 @ 22:24:27
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Zara

Att inte kunna sova är typ det värsta. Jag får panik, kan sitta och gråta över att jag inte kan sova :S och sen tittar man bara på klockan, "jaha nu ska jag upp om 4...3...1 timme" man blir galan xD

2009-02-04 @ 17:28:45
Jojja

Minns du vår latte stund i januari?

(med massa, massa, MASSA sockerbitar xD)

Där var jag minsann inte så snäll. Precis efter nyår också...ojojoj! MEN DU ÄLSKAR MIG ÄNDÅ :*

2009-02-04 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0