Malmö med Therese

Okej, nu ska jag berätta om igår..


Jag vaknade av mig själv klockan tio. (Woho, vågen!)

Vid halv ett väckte jag Filippa och sen stack jag till stationen. Där tog jag tåget till Malmö. Therese var lite sen så jag fick stå och vänta en stund (medan jag skickade några förvirrade sms med henne. "Var ses vi?" "Pressbyrån?" "Vilken Pressbyrå?" "Den vid huvudingången." "Det ligger ingen Pressbyrå vid huvudingången" xD). När jag stod där helt ensam kom det fram en kille som kom från Rumänien. Han tyckte att jag var snygg och ville byta telefonnummer. (Jag har inget emot att folk kommer fram och säger att jag ser bra ut, det kan faktiskt vara riktigt kul. Men när de blir så "gåpåiga" och liksom inte slutar när man sagt att man inte vill ge dem sitt telefonnummer, då är det bara jobbigt.)
Tillsist var jag tvungen att säga till honom att jag hade pojkvän och att vi hade varit ihop i ett år. Det verkade inte stoppa honom. "Är han snyggare än mig?". "Jaa!" (Hade varit svårt för han var sny-ygg!) Tillsist kom Therese och räddade mig! :') Hon var fin i håret! :*


Vi gick först till H&M för de under 30. Sen fortsatte vi till Shock. (Dörren in our hearts! <3 x'D) Hittade en massa fina saker, men det är ju så himla dyrt!  :(

Sen gick vi och fikade. Kommer inte ihåg vad det hette men det låg i Jepsons kvarter. ;D Jag åt en cookie och drack cola och Therese åt en cookie, en chokladboll och cola. :D Vi satt där och snackade rätt länge. Sen bestämde vi oss för att gå i "Jepsons" secondhandaffärer. När vi gick ut snackade vi om att jag alltid träffar dem i Ark när jag är i Malmö förutom när Therese är med. Hon är sån "Arkrepeller"! Precis när jag sa det fick jag syn på Jepson som var ute och gick med Vira i vagnen! xD


Vi hälsade på honom och sen ville Therese följa efter honom så det gjorde vi. Fast sen träffade han någon han kände och för att inte avslöja oss var vi tvungna att fortsätta. Och sen försvann han. Så vi vände och när vi gick förbi en billig affär där dom säljer 10 läsk för 15 spänn sa jag: "Han gick säkert in där. Nu när de inte turnerar får han väl handla på såna ställen!". Precis då kom han ut. När han såg oss blev han jätteglad och ba "Men heeeej igeeeen!". Sen gick vi till Myrorna och sen HC. Sen var Therese tvungen att gå tillbaka till hotellet så jag följde med henne dit. Sen åkte jag hem.

När jag var på väg hem stoppade en annan kille mig. Han var student och undrade om vi inte kunde lära känna varandra lite bättre. Jag HATAR när killar börjar med "Jag har sett dig här flera gånger förrut". Han hade dessutom en stor glugg mellan framtänderna och det var enda jag kunde koncentrera mig på när han snackade. Så jag sa till honom att att lägga av och sen halvsprang jag hem.

Ja, det var det som hände igår. Väldigt bra dag! :D


Kommentarer
Aino

Haha, underbara citat du gör ;D "Han gick säkert in där. Nu när de inte turnerar får han väl handla på såna ställen!"



Och visst är Shock alldeles för dyrt? :(

2009-02-19 @ 19:27:09
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Therese

Haha alltså det var redigt kul och jag är sån har du lärt dig det sanna att jag går efter alla jag är spion du vet ;P haha



och vi ska inte vänta lika länge den här gången och jag lovar jag ska blogga efter helgen tobbe kommer ju imorgon och jag lär väl vara gutt nervös ;P haha <3

2009-02-19 @ 21:56:41
V

hihi du är poppis ;D

när jag kommer ner får du guida mig runt i malmö och visa mig alla dom där ställena ;D

2009-02-21 @ 16:33:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0