Lördag (och lovet har äntligen börjat! :D)

Jag sitter och kollar på "Simon and Garfunkel: The Concert in Central Park". Eller ja, den är snart slut. Gud vad underbart det hade varit att vara där. Men det var längesen. Och jag är ju nästan född igår, faktiskt..
(Och jag måste tillägga att Garfunkel pratar jättejättemycket finare än Simon!! :'D *ointressant fakta och nu himlar alla med ögonen*)

Har även studerat Garfunkels turnéplan för de senste åren och det verkar som att han kommer till Europa (och oftast Skandinavien) varje år. Så nu håller alla tummarna för att han kommer hit i år igen, okej?

Idag har jag inte gjort så mycket. Det blev först glass till frukost. (Jag är så himla nyttig. Men vi kan ju låtsas att mamma tvingade mig..?) Sen har jag bara läst. Läste ut boken jag lånade på biblioteket idag. (Oj, där blev det syftningsfel. Nu blir inte Johanna glad.. Det ska givetvis vara "Idag läste jag ut boken som jag lånade på biblioteket".) Får väl sticka dit på måndag och låna fler böcker eller nåt.

Förra gången jag var på väg till biblioteket var det en man som stirrade jättemycket på mig. Och sen började han gå bredvid mig och berätta hur vacker jag var och hur fin min röda lugg var. xD Och sen han blev jätteledsen när jag sa att jag var på väg till biblioteket och inte univesitetet. Han kom från Bangladesh och skrattade när jag berättade hur en parkeringsautomat fungerar. (Ja, det finns många konstiga studenter i Lund..)

Var va jag? Just det! När jag hade läst ut boken nördade jag mig vid datorn och sen var det Melodifestivalen. Något bättre idag faktiskt. Heat var ju klart bäst. Någon mer som tyckte att det var lite Håkan-varning på Lasse Lindh?
Sen blev det "Bruce den allsmäktige" med Filippa.

Nä, nu ska jag gå ut och göra te och lyssna på "Sound of Silence" (som är konsertens näst sista låt). Sen får jag se vad som händer.. Alla i min familj är så tråkiga och har redan gått och lagt sig. Suck.

Ha en bra natt! :*

Kommentarer
CJ

Hahah, men du ÄR ju vacker!!!! xD

(Jag hade också gått o lagt mej :$ x'D)

2009-02-15 @ 10:26:21
URL: http://cajjan.webblogg.se/
V

tack då var jag inte den enda som såg håkan-varningen ;D

2009-02-17 @ 20:46:26
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0