Imorgon börjar skolan, tralalalaahfudsnkfjdansfjdbs -.-

"Börja skolan imorgon" står väldigt långt ner på min "vill ha/göra"-lista. Väldigt väääldigt långt ner. Näst längst ner faktiskt. Det enda som står under det är "ha franska". And guess what? Jag börjar skolan imorgon med franska. Great. En annan sak som inte gör det hela bättre är att jag knappt skrivit något på min ideologiinlämning..

Det enda som gör mig lite glad är att mina naglar är nymålade och fina.
Och såklart: ATT SIMON AND GARFUNKEL SKA ÅTERFÖRENAS OCH UT PÅ TURNÉ!!! :'''D (så, då fick jag med det med! ;D)

Kommentarer
Marina

Ja, den är bra, bara bra! :D

och snart kommer jag, jag längtar! :)))



2009-02-23 @ 19:59:08
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0