Fredag

Nu har jag skickat in lite artistönskningar till "Sommarrock 2009". Egentligen räcker det med Backyard Babies, men Ark, HCS, BLB, Guild, Lamont eller Nervous Nellie hade ju inte varit helt fel! ;D (Ja, man får ta lite mindre artister, för jag menar.. Det är ju Sommarrock! xD)

Idag har jag, mamma och Filippa varit hemma hos morfar och fikat. Sen körde vi till IKEA och handlade lite grejer. Bl.a. en ny skrivbordsstol till mig! :) Den ser precis likadan ut, förutom att den inte är sönder. Och det är ju bra det! ;)

Och just det! Idag var Viktoria på TV. Hon var så söt! :*

Kommentarer
V

HERREGUD! JAG DÖR LITE!!!!!!!! xD

2009-02-20 @ 23:07:06
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0