Alla kan vara lugna. Jag är inte mördad och våldtagen - bara sjuk..

Andra dagen jag är hemma. Igår när jag vaknade hade jag fem nya sms och ett nytt meddelande på min telefonsvarare. Alla från Elin & Cajsa! xD Dom är så snälla (=överbeskyddande?). Och har lite väl livlig fantasi...

Eddie..' säger:

SANNNA!!!!

Eddie..' säger:

hur e dt med dig?

Eddie..' säger:

du har inte svarat på något av våra sms

Eddie..' säger:

vi var oroliga 

Cajsa säger:

SSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAA

Cajsa säger:

!!!!

Sanna säger:

Jaaaaaa?

Cajsa säger:

DIN SKIT, VET DU HUR OROLIGA VI HAR VARIT?!?!?! xD

Cajsa säger:

Explain yourself!

Sanna säger:

Aaaaw. Har ni? :*

Cajsa säger:

Jaaaaaaaaaa

Cajsa säger:

Vad är det med dej?! Är du sjuk?!

Sanna säger:

Ja..

Sanna säger:

Vad trodde ni?

Sanna säger:

Att jag var död? Bara för att jag är såå självmordsbenägen..!? ;]

Cajsa säger:

HAHA, Näääää

Cajsa säger:

Typ att du blvit mördad och typ våldtagen xD

Sanna säger:

MÖRDAD OCH VÅLDTAGEN?! REALLY?! xD
Cajsa säger:

Varför svara du inte...

Cajsa säger:

Ååååå...

Cajsa säger:

Du sov?! xD

Sanna säger:

Haha, jaaa. Vad tror du?

Cajsa säger:

Hahahahahahahah

Cajsa säger:

Förlåt xD


Kommentarer
CJ

Hahaha, förlåt xD

2009-02-05 @ 17:14:45
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Elin

men sov inte så jävla länge då!! Jag var jätte orolig :O saknade daaj jue!!<3<3<3333

2009-02-05 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0