Söndag

Nu har jag inte bloggat på några dagar.. (Och under tiden har det hunnit bli augusti!? :o) Dom senaste dagar har bestått av sömn, chokladbollar, Filippa-kramar, långa brev, te, Vänner-maraton och ännu fler chokladbollar. Jag har även hunnit läsa halva Piers Morgans dagbok från 1994. Ska fortsätta ikväll! :D


Inatt drömde jag att jag tappade min låtsastand. Jag drömmer ofta mardrömmar om den.. Inatt drömde jag iallafall att jag tappade den och när jag hade den i handen var skruven lika tjock som tre av mina fingrar tillsammans. Men den passade inte längre. För hålet i munnen var för stort.. Och sen tappade jag tanden bredvid också. x''/


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Känner mig rastlös. Möjligt att jag spatserar över till Matilda om en stund (eller hon hit?) och kollar på nån film eller något.

(Det är bara 6 dagar kvar till Ola & Tengstrand i Helsingborg nu, och det ska ju faktiskt bli riktigt kul!)


Kommentarer
Marina

DET ÄR AUGUSTI! Vet du vad det betyder?! :D

Jag blir 18 om 26 jävla dagar! Inser du? Jag dör, 17 år av väntan. "plötsligt händer det" okej, detta känns som spam, så jag slutar nu.

Btw, jag kan ta över dina tand-drömmar så kan du få mina piss-drömmar där det inte händer något intressant alls? (A)

puss

2009-08-02 @ 20:00:58
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

svar ett: Ohyes att det är! :O Det är något med Hantverkare och gubbar med sexigt vitt skägg! host Dumbledore är ju gryym?!



Förlåt! Det var verkligen inte meningen. Jag lovar att inte träffa någon utan dig nästa gång? men faktiskt! Så träffade ju du Stellan utan mig? ;o



Being Human är grymt bra! Det är ju fantasy + Brittisk humor = awesomeness! Fast .. det är ju bara 2 avsnitt kvar på denna säsongen. hähä.

Men absolut!!!! inget i jämförelse med Harper's Island, men vilket program är det? ;D

2009-08-02 @ 20:30:04
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

svar två: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Du har haft det extreemt svårt du! x'D Och Moa säger att dom brukar ha bra kontakt med publiken.. såå dom kanske inte ville kolla upp för att du stod där? ;o det är ju faktiskt en möjlighet. Du är nog mer en "killar som tafsar på en under konserter"-kind of a girl? ;;D <--från och med nu så är det mitt sätt att visa en smiley som lyfter på ögonbynet. Bara så du vet.

2009-08-02 @ 20:33:51
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

svar tre: Joooo! det är helt sjukt! Men det är ju bara för att du är en sådan extremt bra vän? ;o

Idonno about the all-in-one, får jag julklappen kommer jag ju inte kunna hålla mig tills julafton. Så, ifall du inte har något larm eller så på paketen så borde du inte skicka i samma xD

Ja gud! ett halvår! och jag vet vad jag vill ge dig men jag vet inte om det är möjligt :''o

Sen kan vi ut och ha parteeeeeey tillsammans ;D

yo-yo-jiggidy-yo!

2009-08-02 @ 20:41:51
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0