Torsdag

Idag börjar skolan.

Igår var jag på Malmöfestivalen med Matilda (nej, det blev inget med Elin & Cajsa). Hade askul! :D

Först kollade vi på Bullet och det var sååå dåligt. Och sååå roligt! Vet inte hur många gånger vi dog av skratt. Speciellt åt ticks-mannen. Och Bullet var ju bara roliga i sig. Och alla vuxna män som vi var extremt glada över inte var våra pappor. Och alla hade H&M-stil där, om man tänker efter. Och kisar lite. ;p


Efter en halvtimme stod vi inte ut längre och hade redan analyserat hela publiken så vi gick bort till Terrariet för att köpa något att äta, men det fanns inget (givetvis, eftersom det var ett terrarium! xD) så vi gick bort till (Olas) Konsum och handlade godis/läsk/läkerol (och yoggi till mig som inte hade ätit sen frukost..). Två killar sa allt vi sa, fast helt efter och försökte flirta med kassabiträdet för att få ta ut pengar. Hon var 50 år och hade blå mascara.


Vi drog bort mot Stortorget och under tiden snackade vi om när jag tappade bort mig på väg hem till Matilda. (Vilket hon inte kan glömma och skrattar lika mycket åt varje gång!)

På Stortorget var det NRJ in the Park, men vi orkade bara genomlida en låt med Arash, sen flydde vi. Till stationen.


På stationen skulle man visa sin biljett och Matilda körde sitt brösttrick vilket vakten verkligen uppskattade! xD Och vi kom fram till att vi hatar glada, solbrända jävlar med resväskor.


När vi hoppade på tåget hände en del saker (Matilda blev helt plötsligt en toalett-tittare när en kille kissade och två killar försökte få kontakt, men dom fattade inte det roliga) och det slutade med att vi halvlåg i våra säten och grät av skratt. :'D


(Och sen hände en massa andra saker, men jag orkar inte berätta.)


Ja, sen gick vi hem till henne för att det fanns hundra saker till att säga, men sen var jag tvungen att gå hem för mamma började undra vart jag tagit vägen.


Okej, skolan börjar om lite mer än en timme. Min buss går om 40 minuter. Man kanske borde tvätta håret och äta frukost? xD

Kommentarer
Elin

skolan...

2009-08-20 @ 13:45:53
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Elin

och bara så du vet är det du som är fin. Jag vet att du kan vara strulig (med mig ;) ) men vem är inte det. Jag älskar dig så sjukt mycket, du gör mig lycklig bara att tänka på dig<3

2009-08-20 @ 13:50:13
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Anonym

Asså jag vet ärligt inte riktigt vad jag ska seja mer om ticks-mannen än att han var EXTERMT rolig.. men det är typ sån sak man måste uppleva för å fatta x) haha



50+ och blå mascara=min gamla franska lärare=kill me softly (8) haha hon var typ ny på jobbet med hennes sätt å snacka.. xD



haha när jag läsate delen om att du tappa bort dig börja jag nästan skratta här när jag sitter för mig själv x) verkligen helt otroligt.. Härligt på ngt sätt-kmr aldrig glömma haha<3



dessutom det här med all killar/unga män och solbrända människor var liite.. hmm för mkt, tror det var drf som jag fick världens skrattanfall+bh-biljett grejen.. x) hahah



för å sammanfatta: jag hade en underbar kväll och hoppas vi kommer uppleva fler blå mascara och bh-biljett kvällar!! (LL)

vem vet.. man kan ju testa det med alla möjliga biljetter :D haha



jag älskar dig!

2009-08-22 @ 00:07:22
Marina

hur var din första dag? (:

Vi har inte fått våra scheman än x/ OCH våra val-papper har försvunnit i flytten så alla klasser vi valt måste göras om och planeras in. It sucks!

Jag saknar dig ska du veta :*

2009-08-22 @ 12:35:22
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Rosa

Haha, låter som en extremt skojig kväll (:



sv: tack :)

2009-08-22 @ 22:55:29
URL: http://enrosagnu.blogg.se/
M i c k a

vad trevligt :D och tack detsamma ^^,

är allt bra med dig idag?

2009-09-20 @ 00:39:34
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0