Sommarlovets sista dag

I söndags var Steve extra söt. När han pratade om den kraftiga tjejen i friidrotts VM på sin fina brittiska! :* Bara så ni vet, liksom..


Igår var Matilda här. Vi bakade scones och snackade skit i fyra timmar. Sen var hon tvungen att träna. Så jag fixade till mig och lite så och sen åkte jag & mamma in till Malmö.
The Guild spelade på Debaser. Dom var såklart bra, även om halva bandet saknades. Jag fick en gratis skiva också. Och en sjukligt snygg vakt flirtade med mig. Bra kväll! ;D (y)


Idag ska jag klippa mig. Man måste ju vara fin inför skolstarten. ;) Och sen ska jag kanske in till Malmö, om jag orkar. Just nu känner jag mig inte så pigg på det, men Evelina sa att Bullet är väldigt bra live. (Litar jag på henne? ;D) Dessutom ska Elin & Cajs också in och se Pang Prego, så då har jag iallafall sällskap dit & hem. x]


Imorgon börjar skolan igen.

Sommarlovet har varit sådär. Det slår definitivt inte förra sommarlovet. Och inte förrförra heller. Fast det har faktiskt blivit bättre och bättre, och nu vill jag inte tillbaka till skolan. Då kan man inte vara vaken hela natten, vakna på eftermiddagen, äta glass till frukost och göra vad man vill. Det är synd. För jag gillar det.


Nu ska jag dricka te och fortsätta lyssna på Laakso. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0