Malmö x2

Igår var jag, mamma och Filippa i Malmö. Vi sprang runt och shoppade. Blev en hel del skolgrejer, men även annat. Och en fika med EH. James Blunt jobbade, som vanligt.

På kvällen och sen nästan hela natten chattade jag med Rosa. Riktigt trevligt. :)


Idag blev det Malmö igen. Först gjorde vi några ärenden här i Lund och sen åkte vi hem till morfar och fikade. Jag och Filippa var asflummiga och dog av skratt typ hela tiden. Åt "Gurli". Och "Vet du vad vi ska köpa till dig..!?".

Sen åkte vi och bytte Filippas skor och sen blev det Nova och jag handlade mina sista skolgrejer (så nu har jag allt jag behöver!). Sen åkte vi till Kvantum och hämtade mammas Ginza-paket och till Colorama och handlade färg till Filippas rum. Och sen hem.


Imorgon blir det Helsingborg och en dejt med Ola. Det blir alldeles säkert väldigt trevligt.

(Och det är en vecka till Malmöfestivalen.)




            

Kommentarer
Eli

haha låter myyyyys!



hoppas din dejt med Ola går bra, hör av dig om han följer med dig upp ;)<3

2009-08-08 @ 10:10:47
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Rosa

Haha, jag har tänkt på den där konserten hela dagen idag, REDIGT AVUNDSJUK på dig.. Kunde inte ens sova på vägen hem, trots att jag var typ dödstrött, för att jag var så avundsjuk... :P :)

2009-08-08 @ 21:58:29
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0