Lördag

Yes, jag har varit grymt dålig på att uppdatera. Men ja, så är det ibland. Inget speciellt har hänt heller..

Igår var jag inte med på friluftsdagen för att jag skulle till tandläkaren. Tydligen har jag en liten inflammation runt min nya tand ("oj, nu börjar det blöda här..").  Måste köpa en väldans massa grejer nu. Ny MILD tandkräm, TVÅ speciella tandborstar som jag bara ska borsta just DEN tanden med och VÄLDIGT MYCKET tandtråd.

Inatt drömde jag att det var julafton, men min mormor och morfar firade med våra grannar här under för dom orkade inte gå upp för sista trappan. (Inatt sov jag även 12,5h! :D)

Nä, nu måste jag fixa till mig. Om ungefär en timme åker jag & mamma till Landskrona för att lyssna på musik. Och fixa skor & tandgrejer. Trevlans.

Kommentarer
Elin

duktig sanna som sover mysckeT:D:D:D:<33

2009-08-30 @ 17:33:18
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0