Lomma

Det var världens finaste väder idag. Ni vet när himlen är så där blå och man kan se Danmark från Lomma. Därför stack jag och Elin dit. För att se Danmark alltså. Och lite för att träffa Cajsa. Hon var blondare än vi nånsin sett henne tidigare (!) och bjöd med oss till en restaurang. Elin snackade mest om festen vi ska ha nästa vecka, jag snackade mest om Jonas och Cajsa.. ville verkligen inte snacka om Jonas! xD
Sen badade dom och vi åt glass och tog bilder på Cajsa som bevisade att hon verkligen är en sexii mama - fast dom kan jag givetvis inte lägga upp här! ;D Men här kommer andra bilder:


Jag gjorde miner.


Och Elin spanade in Cajsa.


Så allt var som vanligt.

Nu ska jag sätta mig i mitt fönster och lyssna på Nervous Nellie & dricka te.
Sommarlov är allt bra ibland.

Och imorgon blir det typ.. Malmö kanske?
Och på fredag blir det typ.. Malmö?
Och på lördag blir det typ.. Helsingborg?
Och efter det har jag inte planerat något. (Fast i min kalender står det "Elin  Cajsa" på onsdag, torsdag, fredag och lördag. Så då lär väl hända något. Något fint & festligt.)

Kommentarer
Eli

haha, du vet att nu när man söker på nervous nellie kommer de här bilderna komma upp istället nu ;) xD



Det var en väldigt mysig dag och Nils-Arne kommer alltid att finnas i mitt hjärta;)

2009-08-06 @ 14:13:42
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
CJ

Hahah, suck. xD



Tack för en härlig dag <3



Puss (och sorry för den korta kommentaren xD)

2009-08-06 @ 14:54:07
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Aino

Svar:



- Älskar dig med :* (nåt du borde veta vid det här laget ;p)



- Jaa, den är asskön xD "Chewbacca-ljud - Och kaffet är slut?! Herregud!"



- Oh, sjunger han?! :D Nu måste jag verkligen se den, hehe ;)

2009-08-07 @ 00:24:48
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0