fredag, balkongen

För någon vecka sen kunde man sitta i bara linne och trosor på balkongen till elva på kvällen. Nu sitter jag här insvept i en filt. Det märks att hösten börjar komma nu..

Dom äter på balkongen under och det luktar extremt gott. Och ljudet av skratt och prat letar sig in bakom mina hörlurar.


Jag har inte bloggat på flera dagar nu, har varit upptagen. T.ex. så var jag ju och såg Ola & Per i Helsingborg i lördags. Det var fint. Fast ska jag vara ärlig börjar det bli lite uttjatat nu.. (Får se om jag ser det i Malmö ändå, behöver ju inte betala själv! (a))

Jag har även sovit två nätter hos Cajs tillsammans med Elin & Olivia. Det är därför mitt hår ser ut som det gör.. oO


Jag börjar redan bli trött. (Herregud, jag har nog umgåtts för mycket med Cajs..!) Ska nog gå in och ta lite glass och läsa mitt brev nu. Och imorgon blir det Malmöfestivalen. Det blir trevligt.


(Och jag saknar Jojja så att det gör ont. Fast hon kan ändå inte läsa detta eftersom hon är på Gotland. Platsen utan datorer och fungerande telefoner?)


Kommentarer
Elin

Massa myys hos CAjsa<33

2009-08-14 @ 22:07:04
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Anonym

Hahaha, woooohooo! Gooooooooo trötthet! Puss :*

2009-08-15 @ 07:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0