Hej raklugg & ett halvt ögonbryn!

VET NI!?!?!?!?!!!
Jag och Filippa låg i min säng och myste. Helt plötsligt kommenterade hon att mina ögonbryn var lite oplockade. Såg min chans att låta Filippa göra det så att jag själv skulle slippa. Jag sa till henne att hon bara fick ta stråna under och över. När hon hållit på en stund började hon skratta. Kollade i spegeln och då hade hon ryckt bort halva mitt ögonbryn!

NU ÄR JAG TJEJEN MED RÖD RAKLUGG OCH ETT HALVT ÖGONBRYN!!!(!!!!!) :'''|

Och inte nog med det! När jag låg där i sängen sa hon att jag liknade FINVE! x''/
Det är fan den värsta diss jag någonsin fått! xD

Någon som vill ha en lillasyster? Jag säljer henne billigt! -.-'


Kommentarer
Olivia

Hahahahahahahahahahaha. Jag skrattar gott åt din olycka.

Jag diggar din lillasyster.



Föresten lade jag undan min första besparing för London idag. :D Jag är duktig.

2009-04-26 @ 21:54:24
Aino

Svar: Åh, tack :'D <3

2009-04-26 @ 22:29:55
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Eli

HAHAHA XD jag längtar tills ajg får se dig xD

tack filippa xD

2009-04-27 @ 09:07:41
Anonym

Hahahahhahahaha, älskar din lillasyster? (:



Du blev fin tycker jag ;D



PUSS :*

2009-04-27 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0