Tisdag, back on track

Skolan har satt igång igen.
Allt var frid och fröjd tills Elin kl 08.22 sa att hon inte tänkte prata med mig mer på mattelektionerna för nu har hon (under natten lite hastigt och lustigt) bestämt sig för att läsa matte C. Jag fattar ingeeet! ;o

Geografin & samhällen var tråkig eftersom vi bara höll på med FN-rollspelet som vi gjort nu i flera veckor och jag och Tobbe har inte kommit någon vart typ. Suck!

Ni vet att det finns så många människor som hela tiden klagar på att deras liv är jobbiga o.s.v. Så är inte jag och Elin. Efter samhällen gick jag och Elin till Rolf och tog tag i våra liv. Förhoppningsvis kommer jag nästa termin kunna säga "Hej då franska (forever!!!) och heeeej italienska!". :D

Sen var det franska och sen var dagen slut.

Jo! Olivia fixade min mobil idag! Lalalalallalaaaa..
Alla mina bilder och grejs är tillbaka. Taack! :'D

Kommentarer
CJ

Hahah, woot?! Olivia have some magic fingers x'D



Gonatt :*

2009-04-14 @ 21:31:18
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

hihi, ska man läsa matte c så ska man.heej då franskan jag kommer sakna dig!.. NOT!

2009-04-16 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0