Är det långt mellan London och Paris?

Idag kom Matilda hit. Vi bakade kladdkaka och gjorde jordgubbsmilkshake. Och vet ni, vet ni, vet ni? Hon tvingade in mig på Netto TRE GÅNGER idag! Vet ni hur dåligt jag mår just nu?! Sitter här med en massa ångest. Jag som bara varit där en gång i år och nu, efter idag, blir det helt plötsligt fyra! :'''(

När vi hade varit här och röjt ett tag drog vi hem till henne och åt och sen kollade vi på film. Fast ingen orkade se klart den för vi var så jävla trötta. Sen stack jag hem.


Jag och Filippa har spelat in en musikvideo. Eller video och video.. Det är mer ett musikklipp. Men den är så jävla kul. Jag skrattade så jag grät! x'''D

Jag: Eller hur kommer vi vara kompisar när vi blir stora?
Filippa: Ja, kanske det. Men jag ska flytta till Paris.
Jag: Jaja, jag ska ju flytta till London.
Filippa: Ja, men jag ska bo högst upp i Eiffeltornet!
Jag: Jaha, men då ska jag bo högst upp i.. London Eye!
Filippa: Okej..?
Jag: Men hallå, då kan vi ju vinka till varandra!! :D
Filippa: Sanna, vet du egentligen hur långt det är mellan London och Paris?

Ibland är hon för smart för mig..

Fan vad tråkigt detta inlägget blev.. Nu slänger jag in några bilder bara för det:















Nä, nu får det räcka. Orkar inte ladda upp fler.. x]

Imorgon händer absolut ingenting. Om nån vill komma hit med kakor blir jag glad, men jag har förstått att alla har saker för sig? Well oh well.

Hej då! :)


Kommentarer
CJ

HAhahahahahah, jag hatar den bilden? xD



Ååååååh, jag vill ha kladdkaka <3



Puss på dej o din syster som är för smart för dej, ahahhahaaha x'D





När får vi se musikvideon?

2009-04-08 @ 15:17:34
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Marina

2009-04-08 @ 18:19:43
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

Vill du veta något kul?

Netto öppnar snart i Falköping!!! :D

xD



2009-04-08 @ 18:22:00
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0