Skärtorsdag

A new day! :)
En ny skärtorsdag.

Sitter och snackar med en tjej som också ska till Jönköping. Trevlans.
För övrigt nördar jag dikta. Man blir så himla glad när man loggar in och ser: "4 av dina verk har kommenterats sedan din förra inloggning idag kl 00:54". (Inte för att jag skulle kalla mina dikter för verk, men ändå..! xD)

Mamma köpte JCS-skivan igår. (Vilket är bra för det betyder att jag inte behöver lägga till den som en skiva här till vänster..) Den är jättebra! Såklart. Och man hör mycket bättre än jag trodde att man skulle. (Även om Olas röst ibland försvinner lite bland dom andras.) Mina favoritlåtar just nu är nog "Den sista måltiden" och "Judas död". Dom är naaajs.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Mamma ska till morfar och pappa ska till farmor & farfar. Och jag är ett tråkigt barnbarn som inte hänger med till någon.
Filippa ska sova över hos en kompis inatt vilket betyder att det bara är jag, mamma & pappa hemma ikväll. Ska bli riktigt trevligt med tanke på att senast det hände var nog över ett år sen. Fast det blir alltid så tyst när hon inte är hemma. Man inser hur jävla mycket hon snackar hela tiden! xD

Inatt drömde jag en mardröm. Och nu kommer alla "Men ååh, Sanna. Vad du är löjlig, typiskt dig. Det var ingen mardröm bla bla..", men jo!
Vi var i skolan och det var matteprov i aulan 8.20 som vanligt. Jag, Elin, Cajsa och Olivia låg(!) nere i källaren. Sen orkade inte Elin gå upp till aulan (typiskt HENNE ;D) så vi låg kvar där nere. När klockan blev typ 8.45 gick Cajsa upp (såklart!) för hon ville inte vara för sen. Sen gick jag, Elin & Olivia upp så att vi var uppe i aulan 8.55 och då fick vi reda på att vi bara hade till 9.00 att skriva provet. Och när vi fick provet började Olivia & Elin skriva jääävligt snabbt och Cajsa var i princip redan klar, men jag fattade INGENTING av provet. Inte ens någon lätt uppgift i början. Så jag var på väg att bryta ihop där i aulan. Fast då vaknade jag.

Jaja. Nu ska jag göra något annat.
Ha en bra skärtorsdag! :D

Kommentarer
Olivia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag diggar din mardröm otroligt mycket :D

Hade jag drömt det hade jag fått panik, I'm telling you. Jag har MYCKET svårt för skoldrömmar.



Själv drömde jag att jag var Samantha i Sex and the city och att jag körde en gul bubbla upp och ner. Fråga mig inte hur det går till...



Glad påsk på dig i förskott, anyway :*

2009-04-09 @ 13:14:41
CJ

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAH!

Jag vill också drömma mardrömmar. Själv drömde jag ja... Jag får säga det till dej på MSN för det är för jvla pinsamt! xD



Glad Påsk älsklingen min! :

2009-04-09 @ 16:29:35
URL: http://cajjan.webblogg.se/
V

Glad påsk :D



Jag gillar verkligen JCS-skivan, men jag kan typ inte välja ngn favvolåt ><

2009-04-10 @ 20:01:36
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0