Onsdag

Veckan har än så länge varit rätt lugn. Igår var det FN-rollspel.
Det var väl helt okej, ibland t.o.m kul. Även om det var något förvirrat och argumentationsgrejen var.. ja. Äh, jag orkar inte berätta om det. Var tvungen att berätta allt för hela familjen igår - orkar inte ta det igen! xD

Utegympan började idag också. Kände bara att alla borde veta det..

Ehm, vad mer..?

Jo, jag ska snart läsa dom sista hundra sidorna i "Analfabeten". Suck.

För övrigt är jag fortfarande förkyld och det blir bara värre och värre.. Igår var jag täppt i båda näsborrarna och vi hade ingen nässpray. Fan va sur jag var då! Så jag gick och köpte en på lunchen och när jag kom hem hade pappa också köpt en.. Jaja, nu har jag två! :D

Jag har förresten lärt känna en av världens härligaste människor! :''D

Oh well, "Analfabeten" kallar..!
(Vem fan skriver 400 sidor om sin barndom när det inte hänt ett skit?!)

Kommentarer
Eli

vem då? mig eller? ;)





or not xD

2009-04-22 @ 18:56:19
Olivia

Åh, analfabeten! Vilken poet Ivar Lo-Johansson var, hans skall krönas som min egen messias och tillbes var dag.

Ack, så beundransvärd han är, ty hans prosa berör mig djupt, såsom endast ett äkta klassiskt verk har möjlighet att göra. Det är en självklarhet att mästerverket och dess berättare bör tillhöra den litterära kanon, för att beröva var skolbarn från nöjet och plågorna min messias genomlidit vore en synd högt på skalan av synder. Nästan rent av en dödssynd, måhända?

Den som inte värderar Analfabeten som bibelns like har spenderat alltför lång tid inför dumburken.

Det var allt jag hade att säga. Tack.

2009-04-22 @ 20:34:15
Olivia

Jag är även, såsom Elin före mig, ytterst nyfiken på denna "en av världens härligaste människor".

Vem är det lilla miraklet?

2009-04-22 @ 20:35:38
V

haha jag är oxå beroende av nässpray...eller vad kanske man ska säga för mamma har sagt att jag inte får köpa mer ;O

2009-04-22 @ 20:55:59
URL: http://musicimylife.blogg.se/
V

var* xD <3

2009-04-22 @ 20:57:00
URL: http://musicimylife.blogg.se/
CJ

Gumman då! Krya på dej och lycka till! :*

2009-04-22 @ 21:02:17
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0