Onsdag

Sitter på balkongen i trosor och tröja och dricker iste, precis som innan idag när det hände en konstig sak. Men jag orkar inte berätta.. xD
Har nästan gjort klart franskan nu - bara några glosor kvar. Och fyra matteuppgifter, men jag får se om jag orkar göra dom ikväll..

Idag blev jag jätteglad när jag gick på stan och mötte fyra killar varav en pekade på min tröja och utbrast jättehögt "VILKEN FIN DAVID BOWIE-TRÖJA!".

Och just det, jag har MVG i geografi. Det trodde ni inte va? :D

Imorgon ska vi gå igenom det nationella provet i matte (del 1 & 2), förhör+inlämning på franskan och muntliga nationella på engelskan. Oh, ser jag fram emot morgondagen eller vad?! -.-'

Nu ska jag fortsätta mysa på balkongen innan det blir för mörkt/kallt.


Kommentarer
CJ

Vadå konstig?!?!??!





PUSS :*

2009-04-29 @ 20:52:34
URL: http://cajjan.webblogg.se/
V

åh grattis till mvg :D

2009-04-29 @ 21:39:19
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Jojja

Vilken Bowie-tröja va det? <3

2009-05-01 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0