Måndag

Hej alla glada!
Jag sitter i vardagsrummet (med fötterna på bordet för pappa är inte hemma, hihi). Balkongdörren är öppen och musiken fyller hela rummet. De'e naaajs! :D

Känner att jag inte bloggat på några dagar så nu får jag väl ta och uppdatera lite.

I lördags var jag och klippte mig och.. ja. Jag blev väl lite halvnöjd. Marie klippte mig och min lugg blev alldeles för kort! Och lite hackig.. Får se om jag fixar till det själv ikväll..

Idag försov jag mig så mamma fick skjutsa mig till Spyken. (Onödigt, jag vet! Måste vänja mig vid dom nya busstiderna..)
Hade franska och fick vi tillbaka våra grejer. Jag fick MYCKET BRA på båda! :o
Och vi fick sluta tidigare. Och sen fick vi sluta halv ett fast vi egentligen slutar tre, det är därför jag redan är hemma.

Imorgon är det FN-rollspel. Jag & Tobias kommer äga alla! :D
Dessutom är vi underbara Storbritannien. På tal om Storbritannien så är det bara 30 dagar tills jag (förmodligen) åker till London. Greeeat! :''D

Nu ska jag göra iste och läsa "Analfabeten".
Nä, jag skojar givetvis. Jag ska inte alls läsa "Analfabeten"! Who are we kiddin' here? ;)

Kommentarer
CJ

Hahaha, LÄS! xD



Puss :*

2009-04-20 @ 14:17:00
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Leia

Hej hej!

Hur är det?

Kram

2009-04-20 @ 14:55:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Olivia

Hahahahaha. Googla analfabeten lite, så slipper du läsa den. It's just boring.

2009-04-20 @ 19:46:14
Eli

jag hatar den boken!! den är så tråkig!!!!!

2009-04-21 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0