Måndag

Detta är ett svar på Cajsas extremt glada inlägg (som ni kan läsa här: :D)

Ikväll är jag inte speciellt lycklig.
Det skulle kunna vara för att..

..jag skrev ett wannabe-nationella idag och det gick inte speciellt bra? Hallå VG!

..jag har franskläxa till imorgon som jag inte är klar med?

..jag har en (=tre) annan franskläxa till på torsdag som jag inte börjat på?

..jag har svullat idag så jag har lite dåligt samvete?

..det är mörkt ute?

..min lillasyster har plockat bort halva mitt ögonbryn. Cajsa, Elin & Olivia tyckte inte att det syntes så mycket, men jag tror dom är blinda. Kolla detta:
 
Och här har jag ritat till på ett ungefär så att ni ska få se:

Som sagt: Dom är blinda!
(Och är det någon mer än jag som tycker att jag ser naken ut utan hår där? :/)

...jag har muntligt nationellt prov i engelska på torsdag?

Jaja, det var bara några av anledningarna. Nu till två bra grejer så att jag inte verkar helt överdeppig:
1. Vi är lediga på fredag! (Wiiiie)
2. Jag har sett Gardell ikväll och han är gud! Så är det. Punkt. (Detta är egentligen värt så jävla mycket mer än alla neggo-grejer, men då hade det inte blivit något kul "svar-på-Cajsas-inlägg"-inlägg..)

Nu ska jag göra lite till franska och sen sooooova! :D
Godnatt mina älsklingar! :*

Kommentarer
CJ

Du är för go!!! :*

2009-04-28 @ 13:42:36
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0