LOV! :D

Sitter och lyssnar på "Baby Driver" - den fastnar verkligen.


Dagen har varit mycket bra. Kan inte skriva här vad som hände eftersom alla kan läsa..

Men jag fick iallafall post från Marina idag. Min födelsedagspresent. Ni vet att Marina är finast i världen va? :*


Fick MVG på geografiprovet också. Men Elin, även kallad Snillet fr.o.m. nu, fick alla rätt! :o Och vi fick sluta tidigare idag. Sånt gillar vi! :D
Något vi gillar ännu mer är lov. Nu är det påsklov, vilket betyder 10 dagars ledigt! :D Vad jag ska göra är än så länge rätt oklart, men det löser sig. Jag ska iallafall soooova! :'D


Right, jag hoppas att ingen missade Dregen i "Grillad" ikväll? Så jävla bra. Gud vad jag längtar efter en Backyard Babies-konsert! :'o (Marina, hänkar du i sommar? :D)


Nu ska jag dricka te & skriva lite. Det var längesen man hade tid med sånt! :)

     

(Och juste, eftersom vi bor i Sverige måste jag ju ta upp vädret.. Idag var det så varmt att jag köpte en iste att dricka på vägen hem där jag gick i T-shirt, det ni..! :D)


Kommentarer
Aino

Aaasfina bilder :D

2009-04-03 @ 23:10:33
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
V

VA? :O kan man gå i t-shirt hos er? här är det 4 grader ><

2009-04-04 @ 14:52:36
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Snillet

SOOOL!!:D jag och olivia låg och solade i bara underkläderna:D:D:D:D:D<33



Jag såg på dregen:D OCH det var dubbelt upp med Järvheden:D:DD<333 han är så snygg... suck



2009-04-05 @ 15:18:41
Marina

Vädret är BÄST! :D och det var fint väder på marknaden, det är ganska sjukt ;o jag har ätit glass och druckit isiga drycker hela veckan :D



Jag är så glad att du tyckte om presenten, jag var så sjukt orolig haha. DU är finast i världen :*



De som inte såg på Grillad är det ändå liiite synd om? Han är smexi ;) OCH klart jag hänkar! Varje gång jag tänker på förra sommaren så tänker jag på hur vi plockade bort hår ifrån dom framför x')

2009-04-06 @ 18:23:32
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0