Lost Weekend

Pappa: Vad gör du?
Jag: Jag håller på att skriva en ny bok.
Pappa: Vad spännande. Vad handlar den om?
Jag: En tjej som går i ettan på gymnasiet..
Pappa: Jaha. Ja, man undrar ju var du har fått insirationen ifrån..!
Jag: Och så har hon två kompisar också..
Pappa: Heter dom kanske Elin och Cajsa?
Jag: Eheh.. Ja.. Men jag funderar på att ändra deras namn!

Känns lite konstigt att jag inte kommer träffa Elin & Cajsa imorgon, jag saknar dom redan! :*
Planerna för tisdag är iallafall klara. Matilda kommer hit och fikar! :D Ska bli jättekul!
Och imorgon (eller idag, hur man nu ser det) börjar lovet på riktigt! :D

Have you noticed how the days are getting longer?
And how the nighttime never seems to be enough?

Kommentarer
CJ

HAHAHA, älskar dina nya "vågade svara" xD. Lovely.



Saknar dej meeeeeeed :

Vi måste träffas, och det är snart. Vi får väl höras runt lite så löser det sig nog :)



Vad kul att du börjat skriva!!! Jag vill läääääääääsa, kan du inte skicka? (a) Hahah, och du får INTE byta namnen på Elin och Cajsa x
D



ÄLSKAR DEJ :*

2009-04-06 @ 10:11:47
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

JAG GILLAR DIN NYA BOK ;)<333



jag saknar dig massor, fast det vet du redan<33

2009-04-06 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0