Livet är orättvist!

Vet ni hur jävla orättvist livet är? Nä, det vet ni nog inte. Men då ska jag tala om det för er!(!!!!)
Jag sitter inne på mitt rum och har typ värsta panikångesten och andningsproblem och tvingas lyssna på när mamma klagar: "Du kunde planerat detta liiiite bättre.. I'm just saying!" medan Filippa sitter och kollar i en tidning om hon är med på en stor eller liten bild. VAFAAAN!? (Och inte blir det bättre av att pappa sitter inne i vardagsrummet och fikar och kollar på TV.)

Tidigare var mitt mål att komma i säng före 00.00, men mitt nya mål är att vara i säng innan 03.00. Förhoppningsvis lyckas jag. Och imorgon måste jag skriva i princip hela historiearbetet och leta FN-skit och grejs. Wow, morgondagen känns lockande..

Matte: Räkna (tråk, Elin har slutat prata med mig..)
Franska: Redovisning
Svenska: Läsa ett texthäfte eller skriva på FN-grejerna (?)
Engelska: Skriva en uppsats om en bok jag inte läst ut(..)
Hemma: PLUGGA! (Träna?) Städa

Och på fredag blir det fyra timmars FN.
Jag dör. Eller.. jag är lite trött iallafall.

Men nu ska jag sluta klaga och börja plugga igen. Åh.
Godnatt alla lyckliga som får sova nu! 
(Cajsa sover förmodligen sen tre timmar tillbaka..!)

Kommentarer
CJ

Aaaaauw, gumman då!



Och jag sov faktiskt inte vid 22.22! Utan vid 22.30...



HIhi, PUSS :*

2009-04-16 @ 13:09:23
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

du klarar det, det gick ju jättebra på frnaksn och säkert på engelskan också, nu har du bara historian kvar... du kommer klara detta galant!<33

2009-04-16 @ 18:04:38
V

uhu jag fattar vad du menar! Jag ska läsa en aptråkig bok i tyskan. JAG HATAR DEN! Sen har jag kemiprov på onsdag (som jag nästan inte har pluggat nått till). Great!

2009-04-17 @ 09:40:20
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0