Jag har fått en ny skiva! :D - 1

Idag är det långfredag. (Tiden går alldeles för snabbt..)
Måste läsa jättemycket i min engelskbok och skriva klart franskan.

Igår fick jag min Nervous Nellie-skiva. Henrik hade skickat den själv. Och eftersom jag hade kryssat i att jag "gillar överraskningar" skickade dom med en badge också! :*
Den är så himla bra. "So feel good" är bästa låten för tillfället. Och "June".

Snart kommer Filippa äntligen hem. Det kändes faktiskt tomt igår. Och det var inte så skönt som jag trodde det skulle vara.. Det var bara sorgligt när man kollade in på hennes rum och det nästan var tomt - well, Salo räknas ju, tyvärr.

Jaja, nu blir det väl frukost.

[Och Cajsa lyssnar på JCS (Olas version!) nu!!! :D]

Kommentarer
CJ

Haha, and it's good xD





PUSS :*

2009-04-10 @ 21:22:44
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0