Fredag

Idag var jag först på McDonalds och sen på bio med Elin, Cajsa & Olivia. Såg "17 again". Den var dålig. Skulle gett den 2/5. Fast om ni frågar Cajsa fick den 4, nästan 5.. xD

Kollade på "Million dollar baby" med pappa och Filippa ikväll också. Filippa grät som fan igenom hela slutet. Stackare!
Pappa, direkt efter filmen: Ja, ska du göra dig i ordning - imorgon ska ju du fäktas!
Passande? -.-' xD

Blev glad när jag loggade in på dikta nyss och såg att jag hade fått 4 nya kommentarer, bl.a. denna: "perfekt, jag gillar din stil, den är speciell". Egentligen skiver jag för min egen skull, men det är ju alltid kul när folk uppskattar ens grejer! :)
(Och yes, detta skrev jag endast för att skryta lite, för att jag någon gång är lite nöjd med mig själv - deal with it!)

Nu ska jag dricka en till kopp te och sen sova.
Imorgon blir det klippning & färgning av utväxt!

Kommentarer
Eli

så dålig var den inte!? xD jag gillde den, man fick skratta mycket:D



tror du att man får läsa dina dikter någon gång? (a)



älskar dig sötnos<3

2009-04-18 @ 10:32:47
CJ

GAAAAAH! DEN VAR JU JÄTTEBRA! x'D



Dikter?! Vad är detta? Vad har jag missat?????! xD



Puss o kram o lycka till med den 'nya' håret idag! :*

2009-04-18 @ 11:47:15
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0